Shop Mobile More Submit  Join Login
Trick or Treat by tsubakiya Trick or Treat by tsubakiya
お菓子の魔王と長靴をはいた猫
devil of candy and puss in boots


did the lineart / some base colors during last night's LS session
thanx all for coming! :heart:

drew too much RenKin recently lol
Add a Comment:
 

Daily Deviation

Given 2014-01-28
Trick or Treat by tsubakiya This impressive drawing is very colorful and the characters are so well drawn, not to mention both characters has a very stylized design and perspective that gives them so much life! The two characters also look very sweet together. ( Suggested by Zokkaka and Featured by Ry-Spirit )
:icongartastic:
gartastic Featured By Owner Mar 31, 2014
nice
Reply
:iconsamy-consu:
Samy-Consu Featured By Owner Jan 29, 2014
so cute!!
Reply
:iconmustacheelm:
MustacheElm Featured By Owner Jan 28, 2014  Student
I am having a hard time understanding what's going on in this image. The colors are almost too similar, perhaps?
Reply
:iconesebeidoran:
EsebeiDoran Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist Digital Artist
you made me lick my screen
Reply
:iconservampai:
ServampAi Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Are this your OCs? :meow:
Reply
:icontruthistruth:
TruthisTruth Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist Writer
Congratulations on the Daily Deviation! :clap:
Reply
:iconiby-bear:
Iby-Bear Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
Sweeeeeety...
Reply
:iconkawaiisalads:
KaWaiiSaLaDs Featured By Owner Jan 28, 2014
<font><font>c'est trop mignon</font></font>
Reply
:icongamewizard-2008:
gamewizard-2008 Featured By Owner Jan 28, 2014  Student Digital Artist
=OO Trick or treat....
Reply
:icondarkonyxink:
DARKonyxINK Featured By Owner Jan 28, 2014  Student Digital Artist
now kiss.
Reply
:iconjunie-d:
Junie-D Featured By Owner Jan 28, 2014  Student General Artist
Congrats on the DD! :heart:
Reply
:iconbluefly-shi:
BlueFly-shi Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
lol it looks like:

" hey buddy did you see my candy?"
"om,nom...ehm...no..... "
" damn you idiot! You ate my candy!! It was my favourite! I'll kick your ass for that!!! "
" ow... no... get away from me!"

xD
Reply
:icononewingednekocas:
OneWingedNekoCas Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist Traditional Artist
That makes so much sense actually XD
Reply
:iconbluefly-shi:
BlueFly-shi Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
Of course it does! :3 The guy who is being attacked still holds candy wrapper xD
Reply
:icononewingednekocas:
OneWingedNekoCas Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Haha xD
Reply
:iconkatewolfie222:
KateWolfie222 Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
Cuuuuuute!!! <3
Reply
:iconkirschenwasser:
Kirschenwasser Featured By Owner Jan 28, 2014  Professional Digital Artist
Congratulation to the well deserved DD! Sun Heart
Reply
:iconrobson666:
robson666 Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist
congratulations to the well deserved Daily Deviation Clap Clap
Reply
:iconlintu47:
lintu47 Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
Congrats on the DD! :dalove:
Have a nice day! :party:
Reply
:iconsebbysgirl13:
SebbysGirl13 Featured By Owner Mar 26, 2012  Hobbyist Filmographer
Your art is so fun! 8D I love it
Reply
:iconbakaushi-chan:
BakaUshi-chan Featured By Owner Dec 14, 2011
Wouah O-O
It's just sooo amazing!
nyaa, i love this~ good job :DD
Reply
:iconshikipoo:
shikipoo Featured By Owner Dec 9, 2011
my goodness this pose. <3
Reply
:iconakiicchi:
akiicchi Featured By Owner Nov 12, 2011
aldkjasdkf i was stalking this ls <333 it turned out amazing * A * :iconloveloveplz:
Reply
:iconsouruuriin:
Souruuriin Featured By Owner Nov 5, 2011
omg the pose is so awesome :iconamgimcryingplz:
Reply
:iconstarfire-wolf:
starfire-wolf Featured By Owner Nov 5, 2011
<3
Reply
:iconka-ki:
Ka-ki Featured By Owner Nov 4, 2011  Hobbyist Digital Artist
WHYYY URR SOOO AWESOME. GIMME YOUR HANDS.
Reply
:iconyuu33:
Yuu33 Featured By Owner Nov 4, 2011  Student
which anime/manga is tis from?
Reply
:iconandreita3012:
Andreita3012 Featured By Owner Nov 4, 2011  Hobbyist General Artist
aksdjfhkasjhdfkhsjkadf! OMG! I'm having bad thoughts because of you and your drawing... But I like them! LOL! Really good picture!
Reply
:iconnaomiyui:
naomiyui Featured By Owner Nov 4, 2011  Hobbyist Traditional Artist
OMG THIS IS SO CUTE~<333333333
Reply
:iconlynmimichan:
LynMimiChan Featured By Owner Nov 3, 2011  Student General Artist
awesome!
Reply
:iconhibanhikari:
HiBanHikari Featured By Owner Nov 3, 2011
OMG!! you do LS?? i wanna see!! your draw is awesome! <3<3<3
Reply
:iconvya:
vya Featured By Owner Nov 3, 2011
God, thatīs great! *___*
Reply
:iconspade-kun:
Spade-kun Featured By Owner Nov 3, 2011  Hobbyist Artist
AAAAAW~ *fangirling* >////<
Reply
:iconaki95:
Aki95 Featured By Owner Nov 2, 2011
Owww u done it so fassssst :iconimpressedplz:
It's so amazingggggggggggggg!! Great job!! :iconlainloveplz:
Reply
:iconmizuyoo:
mizuyoo Featured By Owner Nov 2, 2011
I absolutely love this pic!
too bad you didn't get to color it in the LS yesterday xD
Reply
:iconnatsu-o:
natsu-o Featured By Owner Nov 2, 2011
You are just too amazing for my eyes. ;__;
Reply
:iconmagnius159:
Magnius159 Featured By Owner Nov 2, 2011  Hobbyist Writer
omg!
Reply
:iconneririn:
Neririn Featured By Owner Nov 2, 2011  Hobbyist Digital Artist
skfdjkds AHHHH <333
I wish I could've stayed longer on your Livestream ;7 ; Those linearts were beautiful and now here's this epicness <333 -dies from your sexyness-
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 2, 2011
Image Size
374 KB
Resolution
883×892
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,964
Favourites
1,617 (who?)
Comments
39

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×